Amikor a vásárlók valamilyen üzletet keresnek, legyen szó például egy bolthálózatról vagy egy étteremről, az első dolguk, hogy utánanéznek az interneten. A domain regisztráció során éppen ezért nem csak arra érdemes odafigyelni, hogy számunkra tetsszen a kiválasztott név, hanem arra is, hogy azok szintén szívesen kattintsanak rá, akik rátaláltak a weben böngészve. Az elnevezéskor persze érdemes az alapján dönteni, hogy éppen hol tartasz a vállalkozásod építésével: amennyiben már van a cégednek neve és üzemel, érdemes ezt kiindulópontnak venni a tervezés során. A domain regisztráció az első lépés ahhoz, hogy online jelenlétre tegyél szert. Persze előfordulhat, hogy az először kitalált ötletedet valaki más már felhasználta: ez főleg akkor fordulhat elő, ha valamilyen népszerű névvel rendelkezik a vállalkozásod. Ebben az esetben sem kell aggódnod, hiszen számtalan további kiterjesztés érhető el, így például .NET, .BIZ, . EU, vagy a .COM helyett simán a .CO. Mindemellett érdemes megfontolnod, hogy a domain regisztráció során hozzáadj a névhez valamit, ami utal a vállalkozásod földrajzi helyére. Ajánlott magának a településnek a nevét hozzáírnod a cégnévhez: ezáltal nem csak megkülönbözteted magad a többiektől, de a közeledben lévőknek nagyobb valószínűséggel bukkan fel a weboldalad, amikor a szolgáltatásodra keresnek rá.
Ha teljesen új vállalkozás vagy, netán kizárólag online működő céget hozol létre, a domain regisztráció alkalmával ügyelj arra, hogy a név kiválóan reprezentálja a cégedet, valamint emlékezetes is legyen mindenkinek. Az sem rossz ötlet, ha a céged hozzáállása tükröződik vissza, hiszen ezzel még jobban megfoghatod a potenciális vevőket.